perjantai 23. toukokuuta 2014

Blingiä puutarhatouhuihin

Arvatkaa vain, mitä täällä on viime päivät touhuiltu? Jepsjeps, ulkona oon luuhannut niin paljon kuin työt on antanut myöten - aivan järkyttävän suloinen ilma, kuin linnunmaitoa! Ja tietty pihakin on täytynyt saada kuosiinsa - mieskulta alkoi jo vihjailla keskeneräisistä projekteista - niitä kun tahtoo minulle välillä kertyä. :D

alhaalla oikealla mun ihan ite kasvattama akileija!! <3


Joten viime päivien teemana on ollut: blingiä puutarhatöihin. :) Juu, minulla on jo varsin vakavalla asteella tämä elämästä nauttiminen! Toisaalta tietty vuodenvaihteen ruljanssin myötä karsin vaatekaapista ison kasan "ryysyjä", joita voisi käyttää puutarhatöissä, mutta ei välttämättä halua. Saahan blingivaatteetkin pestyä - ja kun minun tempolla tekee hommia, ei tule niin hikikään, että vaatteet siitä ottaisi vahinkoa. 

paljetteihin voi hyvin yhdistää farkkushortsit ja leo-kumpparit

Olen kylvänyt, siivoillut, istutellut ja aloittanut pientä uudelleen-laatoittamis-urakkaa. Sen teen hyvin leppoisalla otteella, kirjan mukaan ähertäminen menisi ihan liian hankalaksi. Kunhan saan tuota nurkkausta vähän kauniimmaksi, se riittää.


Uskolliset, ihanat leo-kumpparit kaivuuhommissa mukana. Surukseni huomasin, että söpöisiin on tullut REIKÄ! Vesikeleille näistä ei enää ole. Mutta näin kuivalla kelillä passaavat hyvin pihan kaiveluhommiin. Suojaavat kuitenkin roskilta ja muulta sotkulta vielä ihan täysin.

Onko ilmat hellineet sinua? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti